Fredro

Hej,
Kto dzisiaj był na wychowawczej ten wie, ale piszę dla przypomnienia. Zgłaszali się chętni do przedstawienia, na liście mam aż szesnaście osób(oczywiście można się jeszcze dopisać) co jest sukcesem jak na naszą klasę, lecz i tak mogłoby być lepiej, w końcu potrzebujemy nie tylko aktorów, ale też innych osób do oświetlenia itd. Scenariuszem zajmę się ja, więc tym się martwić nie musicie. Co do aktorów, pierwszeństwo mają osoby nie biorące udziału w poprzedniej lidze klas co nie znaczy, że inni w ogóle się nie przydadzą. No i chyba najważniejsza rzecz sama sztuka. Głosowaniem demokratycznym, w którym brałam udział ja (lecz zostało ono skontrolowane przez wyższą radę) wybranym tekstem został Pan Geldhab. Podrzucam Wam link do chomikuj z tekstem (łamiąc przy tym 8452 różnych praw i artykułów) http://chomikuj.pl/ypka/EBOOK/F/+Fredro+Aleksander+-+Pan+Geldhab,5991753.pdf  Mam nadzieję, że umiecie sobie coś ściągnąć ;). 
Tak, żeby jeszcze trochę Was zmobilizować powiem Wam, że poza wycieczką, pewniakiem za udział w lidze jest uwaga pozytywna i BYĆ MOŻE brak paru lekcji polskiego.  ;)
Ponadto informuję, że doceniam udział w meczach  matematycznych, a do tego pójście na Phatom of the Opera; jednak stawianie takich argumentów w stosunku do moich zarzutów jest po prostu śmieszne(najbardziej punktowane w lidze są występy na auli, nie ich oglądanie) Jak już kompletnie nie możecie nic zrobić w kolejnej z rzędu lidze klas to można chociaż przeprosić, a nie narzekać, że spadliśmy na trzecie ( w końcu takie dla niektórych beznadziejne) miejsce. Chcecie wygrać- musicie się zaangażować. (nie tylko w windowanie średniej klasowej) Proste.

3 komentarze:

  1. Ja proponuję tak na legalu (chyba) przeczytać sobie tu: http://poetica.freehost.pl/pangeldhab.pdf
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest taki sam legal jak chomikuj... Aniu dopisać cię do listy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Haniu, a ja jestem na liście?
    Maja. (MARYSIA, jeśli musicie '-.-)

    OdpowiedzUsuń

Dodaj komentarz!