Marcowa Liga Klas

Hej, chciałabym wyjaśnić parę spraw. Oczywiście Liga Klas w marcu będzie, materiały dostałam(dzięki Kasiu), ale przedstawienia o Waszych ulubionych kotach z adhd nie będzie. Zadaniem w lidze jest przedstawienie według scenariusza Fredry. To co dla Was jest ważne to fakt,  że w przedstawieniu musi wziąć udział minimum 8 osób. Mamy 7 tygodni do przedstawienia, więc wymówki typu ,,nie wiedziałem"lub też ,,byłem zajęty" nie wchodzą w grę, zresztą w środę na wychowawczej jeszcze będę o tym mówić. Co do samej sztuki, propozycje można składać do mnie, z góry informuję, że ani Zemsta, ani Śluby Panieńskie nie przejdą.  Więcej informacji pojawi się wkrótce. Jeśli ktoś ma jakieś pomysły to można do mnie pisać lub podejść w szkole i powiedzieć, nie gryzę, a na pewno uwzględnię wszelkie sugestie. 
I jeszcze jedno -  co do prób to zapewne czekają nas raczej po lekcjach, nie liczyłabym na opuszczanie polskiego chociaż kto wie... :) 
Do poniedziałku.

1 komentarz:

  1. Zróbmy Pawła i Gawła, trzeba wziąć 2 chłopaków, którzy BARDZO się angażują we wszystko oprócz życia klasy, i bd spokój.

    OdpowiedzUsuń

Dodaj komentarz!